Ivalde & L'Abel


I remember the first time I know Ivalde store, I was new in SL and I went to pick up all pretty free gifts on the wall of store. So I looked around and I told myself, my god look these dresses, I love them. Really I fell in love with Ivalde. The only group I belong until today and I never go out. For me it´s so sad to hear about closing Ivalde, and I hope this be temporary and Neferia can come back soon. So I have more than 100 outfits from Ivalde in my black hole (inventory), it was very hard to choose just one. I decided to use this dress, because it´s my favorite model dress and I have good memories with it.


Eu me lembro a primeira vez que conheci a loja Ivalde, eu era nova no SL e não conhecia as coisas, olhei uma parede cheia de presentes free e peguei tudo. Olhei ao redor e simplesmente babei com aqueles vestidos lindos, eu nem gosto. Foi amor a primeira vista pela loja, entrei no grupo e até hoje nunca sai, o único que permaneci desde sempre. Realmente para mim é triste ver que a loja Ivalde fechou e rezo para que tudo seja temporário e Neferia possa retornar em breve. Para quem não sabe, a dona está com problemas na RL e decidiu fechar a loja. Eu tenho mais de 100 modelos no meu buraco negro (inventário), e foi dificil escolher um que eu mais gostasse, mas achei. Este vestido é especial me traz recordações boas e é um dos meus preferidos.

And this to remember that Ivalde store will back, the last gift given by Neferia and you find in Retrology.


E este é para lembrar que a loja Ivalde retornará, o último presente dado pela Neferia e a única loja que permance na região da Retrology.




See you soon Neferia and good lucky in RL. Thank you for everything.



1 comentários:

Ketsy said...

Stunning Look! TY Kyra! :)

~ Ketsy

Post a Comment